Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Ποιοι είναι;


Ο γνωστός στο πανελλήνιο manager και πρόεδρος της διάσημης Απίθανης ομάδας, συναντήθηκε προσφάτως με τους 2 διάσημους αστέρες (Φώτο) στις πλαγιές του Παρνασσού για να ρυθμίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες κάποιων μεταγραφικών υποθέσεων, οι φήμες λένε ότι κατά λάθος αντί να φάνε το μενταγιόν από ελάφι έφαγαν το μενταγιόν της συνοδού του ψηλού ανδρός στην Φώτο, είναι άκρως σημαντικό όποιος γνωρίζει ποιοι είναι να το καταθέσει!(όπως καταλάβατε για τον ρουφιάνο ψάχνω γιατί ο πρόεδρος τηρεί σιγή ιχθύος...). Επίσης ακούστηκε ότι έχει συμφωνήσει την μεταγραφή μου στον ΟΣΦΠ, μέσω του άλλου γνωστού παράγοντα των δυτικών προαστίων, για την θέση του κεντρικού επιθετικού αλλά από την καλοκαιρινή περίοδο (ποιος Μπραντάο τώρα και τρίχες κατσαρές). Μεγάλο site του εξωτερικού ανέφερε ότι η Chelsea με παρακολουθεί στενά (έστειλε κατάσκοπο 3/1/2008 για να με δει από κοντά αλλά ως γνωστόν ο πρόεδρος ακύρωσε με περίτεχνο τέχνασμα τον αγώνα) γνωρίζοντας ότι σκοράρω συνεχώς και κατά βούληση το τελευταίο χρονικό διάστημα και θα με ήθελε για αντικαταστάτη του Ντρογκμπά, η οικονομική δε πρόταση που έχει ήδη καταθέσει υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις της Απίθανης ομάδας [ακούστηκέ κάτι για 50 μενταγιόν folie folie και 1 δαχτυλίδι(μάλλον στομάχου , δεν διευκρινίζεται ακριβώς)],εγώ έχω πάρει την απόφαση μου αλλά κάντε υπομονή 2-3 ημέρες όπου όλα θα έχουν τελειώσει. Θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στον πρόεδρο, μην λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο (εμένα), επίσης να στείλω και μία απειλή, έχω ηλεκτρολόγο (versa) τέτοιο που εύκολα μπορεί να του αλλάξει τα φώτα (για υδραυλικό ούτε λόγος να γίνεται). Ενημέρωση της τελευταίας στιγμής, σύμφωνα με πληροφορίες του γνωστού ηλικιωμένου τζόβενου της τηλεόρασης Β, κ.Μανούτσο στην μεταγραφή μου μπήκε σφήνα και ο ΠΑΟ προσφέροντας περίπου ίδια μενταγιόν και δαχτυλίδια αλλά επιπλέον και 3 παλτά με διαφορετικό χρώμα και «κόψιμο» γνωστής φίρμας [Άτον(σ)ον, Πέσε ινσαο και Μπίρ(σκ)αν]. Άντε και καλά κρασιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: