Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ο Μίκλαντ μιλά για την περιπέτειά του με τα ναρκωτικά


Ο Μίκλαντ μιλά για την περιπέτειά του με τα ναρκωτικά

Η δύσκολη μετάβαση από τη ζωή του ενεργεία ποδοσφαιριστή σε αυτή του παλαιμάχου ήταν που ώθησε τον Έρικ Μίκλαντ στα ναρκωτικά. Ο Νορβηγός άλλοτε μέσος του Παναθηναϊκού μίλησε στον Τύπο της χώρας του για τον εθισμό του στην κοκαΐνη. 

«Όσο αγωνίζεσαι, είσαι σε έναν διαφορετικό κόσμο. Όταν σταματήσεις είναι δύσκολο να αντικαταστήσεις την αδρεναλίνη που σου δίνει το ποδόσφαιρο και η παρουσία χιλιάδων φιλάθλων σε κάθε ματς. Η μετάβαση είναι πολύ δύσκολη. Όσο είσαι επαγγελματίας παίκτης, δεν πληρώνεις λογαριασμούς, σου νοικιάζουν σπίτι, δεν έχεις πραγματική δουλειά. Κανείς δεν σου λέει πώς θα το διαχειριστείς αυτό. Μέχρι που όταν σταματήσεις παρατηρείς πως σου απομένουν τα 2/3 της ζωής σου. Όταν σταματάς είναι σαν να μη σε χρειάζεται πλέον κάποιος, χάνεται το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνικής σου ζωής», δήλωσε το «κουνούπι».
 

«Ήταν μία τρελή πτήση για μένα. Έλεγα ψέματα για τα πάντα. Βρισκόμουν σε μία επικίνδυνη δίνη. Τώρα μπορώ να μιλήσω γι’ αυτό, γιατί έχει περάσει καιρός από τότε. Όταν ήμουν μπλεγμένος σε αυτή την κατάσταση, δεν μπορούσα να το πω σε κανέναν», πρόσθεσε, ενώ μίλησε για την αντιμετώπισή του από τα ΜΜΕ. «Μου επιβλήθηκε ως τιμωρία να εκτελέσω κοινωνική εργασία. Όμως η μεταχείριση από τα ΜΜΕ ήταν χειρότερη. Αν ήμουν μόνος μου σε αυτή την ιστορία, δεν θα ήταν τόσο άσχημα, αλλά όσοι ήταν κοντά σε μένα επηρεάστηκαν. Ποτέ δεν ήμουν πρωτοσέλιδο. Ίσως μου λείπει κάποιο χρωμόσωμα για να επιζητώ τη δημοσιότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: